Монтаж домофонного обладнання в под’їзді

Якщо мешканцями під’їзду було прийняте рішення встановити домофонну систему на під’їзді, Вам необхідно:

1. ознайомитись з Публічним договором про надання послуг з технічного обслуговування та ремонту домофонної системи;

2.  звернутися до нашого колл-центру зручним способом.

Оператор уточнить у Вас  адресу та кількість поверхів. Заявка буде надана представнику технічного відділу нашої компанії. З Вами зв’яжуться у найкоротші строки та нададуть професійну консультацію, щодо встановлення обладнання, укладання договорів, вартості тощо. При необхідності наш спеціаліст безкоштовно виїжджає на об’єкт та проводить консультацію на місці.

Звертаємо Вашу увагу! Монтаж домофонного обладнання відбувається за умови, якщо більше 50% мешканців під’їзду виявили бажання встановити абонентський пристрій у себе в квартирі та згодні з умовами Публічного договору, а інші мешканці не заперечують щодо монтажу домофонного обладнання за цією адресою.

Після завершення монтажних робіт на кожну квартиру одноразово видається безоплатний електронний ключ для відкриття електромагнітного замка домофонної системи.

Кожний мешканець під’їзду повинен ознайомитись з правилами експлуатації та розміщення вузлів домофонної системи.

Після підписання акту виконаних робіт в силу вступає Публічний договір, що передбачує технічне обслуговування домофонної системи (яка включає: двері, блок виклику, блок живлення, комутатор, дверний доводчик, електромагнітний замок, кнопка відкриття двері, абонентський пристрій, відеоадаптер, кабель) та абонентну плату. Профілактика домофонного обладнання проводиться один раз у квартал та з кожною заявкою, що надходить від мешканців під’їзду.

Будемо раді Вашим зверненням та замовленням!

Viber
Call Now ButtonПозвонить нам